Kelly...........Shu Jye.............

Hey everybody...welcome to Kelly's world...Am just an ordinary girl who like to smile.Hope my smiles make your days as well...cheerzzzzzzzzzzzzzzz

Monday, January 17, 2011

一时的感触

想了又想,天长地久真的重要吗?我要求,我所要的,是一份真挚的爱情,还是一份天长地久的爱情呢?

他是我所爱的,可是我不是他最爱的,那这份爱情是否会天长地久呢?爱情不是一两天就能够培养出来的。。。对某些人来说,可能可以。。。可是当你不是很了解这个人的时候,那我想问你,你是凭着一个怎样的观点去说你喜欢他,你爱他呢???

但是,一旦付出了感情,那就是爱情了吧。。。不管有没有结果,能不能天长地久,那都应该不重要了吧。。。最重要的是曾经拥有过这份爱情,那也会是刻苦铭心的。。。

3 comments:

  1. hey~ I like this post~ because I also have the same thought~ but if can last long and forever~ i sure want la. ~

    ReplyDelete
  2. haha....thx thx...yaya,no1 will refused if can last forever....but nt every relationship can....but although it cannot last forever,but i hope at least i ever had it...

    ReplyDelete
  3. u sure will have one~ juz believe it...

    ReplyDelete